נעמה צובל: כך נעזור לפעוט להסתגל לגן החדש

חיה ספיר No Comments on נעמה צובל: כך נעזור לפעוט להסתגל לגן החדש

פתיחת שנת הלימודים החדשה בעיצומה, ובני השנתיים עולים לראשונה בחייהם לגן ילדים. כיצד נעבור יחד איתם את ימי ההסתגלות הראשונים בצורה חלקה ומוצלחת? איך נעזור להם לפתח קשרי ידידות עם שאר הילדים בגן? מדריכת ההורים נעמה צובל מדברת על הכל בתכנית 'עניין משפחתי' בהגשת רחל פסטג. האזינו

צילום: Moshe Shai/Flash90
10:04
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אלוף במיל' זיו: "המזח הוא הישג אסטרטגי לחמאס"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שנת הלימודים החדשה בפתח, והפעוטות עולים לגנים לראשונה בחייהם. על ימי ההסתגלות הראשונים, שיטות ההדרגה בשעות הגן, והחיבור הרגשי של הילד לגן, מדריכת ההורים נעמה צובל התראיינה בתכנית 'עניין משפחתי' עם רחל פסטג והסבירה על ההיבט הנכון לימים חשובים אלו. "הגיוני מאוד מצד ההורים לצפות לסיום הימים הללו שדורשים מהם שהות רבה בגן לצד הילד וגם קיצור ימי לימודים שבאים על חשבון יום העבודה. אבל צריך להבין את העאניין מזווית ראייתו של הילד, שהכל מבחינתו זה חוויה חדשה וקצת מלחיצה".

צובל מייעצת להכין את הילד בגובה העיניים שלו: "אחת הטעויות הגדולות שהורים עושים, זו האמירה הלא נכונה "אני עוד מעט חוזרת". והילד מחכה כמה שעות ארוכות עד שהאם באמת חוזרת. אין לו מושגים של זמן. צריך להסביר בשפתו מה צפוי בגן, הפעילויות, ההפסקות, המשחק בגינה, ואז, זמן החזרה הביתה".

האזינו להדרכה המלאה והמרתקת.



0 תגובות